‏הצגת רשומות עם תוויות מסחר אוטומטי. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות מסחר אוטומטי. הצג את כל הרשומות

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

הפוטנציאל של רובוט כאוס 2013


רובוט כאוס עובד בדיוק כמו שצריך סוחר לסחור. הרובוט הוא כלי שמסייע לסוחר לסחור נכון. עפ"י השיטה של כאוס והפילוסופיה של הכאוס.

סוחר צריך לסחור על פי עקרונות של שיטת הכאוס מבחינה פילוסופית.
1. עליו לסחור רק עם כיוון המגמה
2. עליו לנהל סיכונים ולקבל הפסדים כמו רווחים.
3. אסור לחנוק את העסקה.
4. לסחור את כל המגמה.
5. השוק לא צפוי.

אם הסוחר שומר על הכללים האלה הוא חייב להיות רווחי.
ברור שאין סוחר מושלם וברור שהכללים האלה הרבה יותר קשיים מאיך שהם נשמעים.

מי שמעוניין להיות סוחר שעובד עפ"י השקפת הכאוס שאין לחזות את השוק. דבר שכל סוחר מתחיל צריך להבין. (אחד הדברים הראשונים שסוחר מתחיל צריך להבין)
הבעיה היא שאף אחד לא מסביר את זה לסוחר מספרים לו רק על רווחים.

מוזמן ליצור איתי קשר
055-8838-501 אלי


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

"מרבוזו" marabuzo בדיקות ומחקר

ראיתי סרטון על נר יפני "מרבוזו" על פי דעתי נר מעניין.

בנוסף אחד הגולשים בקבוצת "בפייסבוק" אמר לי יש לי אסטרטגיה עם "מרבוזו" ממש טובה כתוב לי רובוט.

המרבוזו סיקרן אותי מאוד אני בעצמי השתמשתי בו בכל סוגי המסחר אפילו בלי לדעת את שמו או את השימוש בו.

מה זה "מרבוזו" marabuzo 
זה נר גדול עם פטילות קטנות או בלי פטילות שמראה בעצם שצד אחד חזק על צד השני. המוכרים על הקונים או ההיפך.
מכוון שאני לא ממש זוכר את השמות של התבניות ולא ממש רוצה לזכור. אני החלטתי שהנרות מספרים לי סיפור. והסיפור של "מרבוזו" כך ..... 

 

 בתמונה אנחנו מעל הממוצע המגמה עולה כולם רואים. ומגיע נר החלטי גדול שברור שהקונים חזקים בנר הזה. הייתי יוצא מתוך הנחה שהנר הזה מראה עוצמה למגמה ושבירה של הנר למטה משנה את התמונה.

הסיפור של הנר הוא "מרבוזו" תבנית נר יפני להמשך מגמה.

הכשלון --- 
 

החצים השחורים מסמנים שני מרבוזויים שהמורים לסמן המשך עליות. וכמו שאתם רואים במקרה הזה מפסידים.

מכאן התחלתי לבצע בדיקות של מרבוזויים עם מגמה נגד מגמה וכ'.......

נעזרתי בקוד EA (אקספרט - רובוט מסחר - מסחר אוטומטי)לבדיקה.
בדקתי נרות בלי פתילות פתילות 5% מהנר ונר גדול בן 5 ל10 נרות אחרונים.

בכל הבדיקות לא ראיתי תוצאה חד משמעית שיכולה להוכיח שנר מרבוזו אמין ויכול להוציא כסף.

אבל למורות זאת יכול להיות שבניהול נכון של SL ורווח אפשר להוציא רווח כלשהו. אבל לבנות תוכנית התעשרות על הנר הזה מיותר לחלוטין. 

החלטתי לבסוף לא לבזבז על התבנית הזאת יותר זמן. 
בנוסף מחיפושים של מחקרים ברשת ראיתי שהדעות של אחרים כמוני. לכן תזהרו לחשוב שבעזרת תבנית פשוטה תצרו רווח.

למורות שאני תמיד ישתמש בתבנית הזאת לחזק את החלטה שלי לכיוון המסחר. אבל לא התבסס עליה כהחלטה. לכן רובוט שהמנוע העקרי שלו זו התבנית ומגמה לא בא בחשבון.

 בהצלחה לכולם

 האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום רביעי, 25 בינואר 2012

רובוט מט"ח וניהול סיכונים

מדובר על רובוט אוטמטי המבוסס על אסטרטגיה של איציק מהקבוצה הבפיסבוק. החלטתי לרשום את האסטרטגיה בגלל הפשטות ההיגיון ומכוון שקשה לסחור בשיטה הזאת בגלל זמן המסחר, זמן העסקה. בקיצור דורש עצבים של ברזל וסבלנות של פיל!

מה שאין לכל סוחר. ושכחתי לומר הרבה זמן לתרגול ואמונה. בקיצור אין הרבה אנשים שמסוגלים לבצע את האסטרטגיה הזאת ולהיות רווחים. למרות הפשטות של השיטה. (אפילו גאונות נסתרת)

הרובוט האוטומטי סוחר לבד, מנהל סיכונים לבד, סורק את השוק לבד, ומוצא רעיונות לעסקאות לבד, הרובוט גם מכניס סטופלוס לבד. בקיצור הרובוט מטח האוטומטי שאני מחלק לחברים בבלוג בחינם. הוא סובלני, לא מתרגש מהרבה הפסדים וצובר רווחים יפים!
אל תשכחו שהדברים הטובים נמצאים בפשטות סובלנות והתמדה. זה מה שמיצגת  האסטרטגיה הזאת.

כמובן שהוספתי כמה פלטרים ורעיונות כדי ליעל את השיטה. דבר שאפשר רק במחקר סטטיסטי ובדיקות חוזרות על נתוני העבר.



האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

הרובוט כאוס שעובד ב2.00 במקומי

כן זה הרובוט ששיתפתי אתכם בקבוצה בפיסבוק וחברים בבולג קיבלו.
זה כבר סרטון שלישי שמוכיח שיש הצלחה עם הרובוט הזה.

נכון, הרובוט נכנס לפוזיציה. אתם מנהלים את הפוזיציה לאחר שהיא נפתחה. (עסקה בפועל לא עתידית)










האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שישי, 4 בנובמבר 2011

הרהורים על מסחר אוטומטי

מסקנות שלי בנושא מסחר אוטומטי וכלים מסיעיים!


כולנו יודעים שהכניסה לעסקה זה רק 10% מהצלחה!


בשביל להצליח צריך לשלב בין כניסה ניהול עסקה ופסיכולוגית שוק. נשמע פשוט. 
תרשו לי לעדכן אתכם זאת המלכודת בין הגדולות בשוק. אתה יכול להיות תותח על! מומחה ולהפסיד הון בשוק בגלל שטויות.


מתעסקים במסחר ידני - בזבוז זמן לא קטן ובנוסף קשיים רבים.
מסחר אוטומטי הטרנד החדש - אני לא מזלזל בו. הרבה זמן פיתוח! מחקר!  בודדים האנשים הקטנים, שיעשו את כל מה שצריך כדי להגיע לתוצאות.


לקנות רובוטים למסחר מוכנים - יש הרבה מכל מיני סוגים מ דולר אחד חבילת רובוטים לא שווים כלום ועד אלפי דולרים לערימת קוד שמוחקת חשבונות. תלחצו בלינק הזה תקבלו אלפי רובוטים שלא מרוויחים כלום.


ויש עוד הרבה שישתו לכם את כל החשבון בכל מיני שיטות שלא עושות אף אחד עשיר.(חלקם ניסיתי בעצמי)


לכתוב רובוט אמרתי לא פשוט להגיע לתוצאות! בגלל אלפי סיבות.


לדעתי הזנחנו פרט חשוב כלי עזר לסוחר ולא אינדיקטורים!?


אתחלתי לחקור את הנושא וגם לסחור בדמו עם כלים שאני כתבתי. כלים בסיסים עוד בחיטולים.


מסקנה: "כאשר יש מכונה אפשר להשתמש במזל!" את זה עוד לא אמרו המורים הגדולים.


לכתוב רובוט שיחזה את השוק והשתמש בבינה מלאכותית. דבר לא פשוט בכלל שיעשה כסף גם לא פשוט ושתקבל את זה מפראייר בחינם ממש לא שתדע על הרובוט גם לא. בקיצור אתה נשאר אם הזבל כל הרובוטים והדרכים למחוק חשבון.


אני "ציני" בכוונה אבל יש הרבה אמת במה שכתבתי כאן!


כניסה למסחר ידני דוגמא: כניסה בגרף 15דקות או 5דקות או דקה. (כל זמן שבא לך) לפי מה שאתה רוצה אפילו הימור! (סתם אבל אפשרות לא רע בכלל) הרי ברוב המחקרים על הבורסה מספרים לך שקופים וילדות קטנות מצליחות יותר מאנליסטים.


במקום לנסות להמציא את הרובוט הבא שיעשה אותך מליונר. תתחיל לחשוב פשוט.


אם אתה כותב רובוט תבחר רעיונות פשוטים לא מורכבים. תשקיע בניהול עסקה, בניהול סיכונים, הוצאת רווח שמירה על סטופ ומעבר לנקודת כניסה, לקחת את הטרנד כמה שיותר רחוק כל זה חלומו של כל סוחר וממש לא משקיעים בזה.


כל זה נכון גם למסחר ידני.


סיכום:
תשקיעו ברובוט שמנהל את העסקה בלי רגשות אני סוחר, מכניס עסקאות הרובוט קובע SL מנהל עסקה מ -א עד ת.


אתה הולך לטייל עושה כושר ומגלה שחלק מהעסקאות מרוויחות חלק מפסידות כמו תמיד. רק הבדל אחד. בשורה התחתונה אתה ברווח כי לא השארת עסקה ואמרת מקסימום אני יפסיד 50פיפס או 100 פיפס שטויות אבל יש לי סיכוי טוב להרוויח.


בסוף אתה מגלה שהפסדת 100 דולר במקרה הטוב.


 טיפ לכל סוחר: כך רווח שמור על הטרייד! הרווח זה כמות הפיפסים השכיחה ביותר לעסקה בסגנון מסחר שלך.


דוגמא: סוחר בגרף יומי רואה שבדרך כלל 60 פיפס בממוצע הוא יכול לקחת ברוב העסקאות המצליחות שלו. אבל מכוון שלמדו אותו תיקח את כל הטרנד בסוף הוא נשאר בלי כלום וגם הפסד.
דוגמא נוספת: סקאלפר סוחר ב5 דקות לוקח 15פיפס ברוב העסקאות הטובות שלו. בנו רובוט שלוקח את השכיח ועובד על שאר הרווח.


לא צריך לעבוד קשה צריך לחשוב נכון.


סיפור לקינוח: רובוט שכתב חבר מהעבר עפ"י רעיון שלי היה מרוויח הרבה פעמים 11 עסקאות רצופות של 100 פיפס ואפילו יותר! דבר מגניב ללא ספק. בהתחלה התרכזנו בעניין הזה לקחת 11 עסקאות רצופות של 100 פיפס דבר שהופך אותך למיליונר. (תבדקו את זה)


גילתי שהרובוט מצליח הכי הרבה לעשות 5 עסקאות רצופות מצליחות. אז למה לעבוד על ה11 עסקאות שבסוף המופע של חמש עסקאות מצליחות קורה הרבה יותר. (בכל מקרה הרובוט לא עובד היום ולא עבד אף פעם זה עבד בבדיקה לאחור מ2007 ל 2008 יצר רווח של 1.5 מליון מ1K)


הכל מוביל לדבר אחד תתרכזו גם במסחר האוטומטי וגם בידני לא בשיטה. אלה בניהול ובשמירה על כמות עסקאות חיוביות ולא מפסידות. שבסיכום יצור רווח נאה:)


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שני, 31 באוקטובר 2011

הגדרות וניהול רובוט כאוס

הדגמה של הגדרות וניהול רובוט אוטומטי כאוס. (חובה למי שרוצה לדעת איך לנהל עסקאות את הרובוט)

סרטון מראה איך להגדיר כמה לוט הרובוט מסחר במט"ח כאוס יעבוד.
בנוסף הסבר קליל על ניהול עסקאות נותן תמונה יותר רחבה על העבודה עם מסחר אוטומטי בכאוס של רומן.




האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

הדגמה של רובוט כאוס

הדגמא בבדיקה עפ"י נתונים היסטורים משנת 1993 עד2011
הבדיקה בחשבון אמיתי ברוקר AVA מיני פורקס עסקה 0.01 לוט והגדרות ברירות מחדל
אפשר לראות גרף עולה. הוכחה שהרובוט לא סתם פותח עסקאות עכשיו עם ניהול הרווחים יכולים להיות הרבה יותר טובים.




האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שבת, 26 במרץ 2011

רובוט מסחר במט"ח שני בחינם


הרובוט MA20to2bar

מעלה רובוט EA של השיטה שאיציק פרסם כאן (אסטרטגית מסחר עם ממוצע נע 20). http://www.forexmaster.co.il/20ma.html

הרובוט נכנס לעסקה בדיוק לפי האסטרטגיה ולא מנהל אותה לפי האסטרטגיה. הניהול לפי עצירת הפסד עוקבת שהמשתמש מגדיר.

הרובוט לא עבר אופטימזציה. עלכם למצוא את הערכים המתאימים לצמד ולזמן.

תהנו ושתפו בערכים מצליחים





האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שלישי, 22 במרץ 2011

התקנת רובוט מסחר במט"ח (experts)



בסרטון נראה מאיפה להוריד את התוכנה MT4 הכנסת רובוט מסחר במט"ח הגדרות

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

רובוט מסחר במט"ח חינם



הרובוט הנ"ל מחולק בחינם בבלוג שלי ובקבוצה בפיסבוק. הרובוט עובד לפי אסטרטגיה שפרסם איציק בקבוצה בפיסבוק http://www.forexmaster.co.il/ma_cross.html

אני כתבתי אותו והחלטתי לתת אותו בלי תמורה למען כל החברים בבלוג ובפיסבוק.
גילוי נאות הרובוט לא עבר אופטימזציה וזוהי גרסה ראשונה מציין שבעתיד אני ישפר את הקוד. כולל SL חכם ולא רק עוקב. ואני אשלח לכם שוב אותו בחינם ללא תמורה.

כרגע כל אחד יכול לבצע אופטימזציה ולנסות כול מיני ערכים וצמדי מטבעות. ולפרסם תוצאות טובות אם עליתם על משהו.

בעבר אמרתי ש10 % זה האסטרטגיה. הניהול כספי זה 30% ופסיכולוגיה זה 60%.

קיבלתם הכל נשאר לכם רק לטפל בניהול הכספי הנכון ולקבוע ממוצעים מתאימים.

בהצלחה. ולא לשכוח לשתף בתוצאות.

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום חמישי, 25 במרץ 2010

הרובוט נכנס לעסקה

אחרי הרבה ימים שלא בוצעה עסקה בכלל. הרבוט זהה הזדמנות ונכנס לעסקה.

רווח 110PIPS ראו בטבלה למטה.

בנתיים הפסד של 74PIPS עוד כמה עסקאות טובות ונעבוד לרווח.

לינק למעקב אחרי
הרובוט

הערה: התוכנת מעקב אחרי הרובוט לא תמיד תקינה.


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום חמישי, 21 בינואר 2010

רובוט מסחר במט"ח

רציתי לשתף אותכם ברובוט שעושה כסף עבורי ובקרוב גם עבורכם.

תמונה של העסקה האחרונה:


הרובוט: זאת תוכנת מחשב שעושה בדיקות וחישובים ולפי זה היא נכנסת עצמאית לעסקאות.

בלינק הזה: טבלת מעקב
הרובוט מבצע עסקאות ומעדכן את האתר שנתתי לכם אונליין דרך FTP. אתם יכולים לעקוב אחרי פעולות הרובוט לטוב ולרע.


לראות את הטבלה העדכנית לחץ כאן

כדי לראות עסקאות פתוחות גלול למטה עד שתראה את זה:


מה אתם יכולים לעשות עם זה?

לעקוב, אני מתכנן לשלוח לכם את הרובוט מסחר לניסיון.
אתם יכולים לעשות עסקאות שהרובוט עשה. אם ראיתם את האיתות בזמן.

בהצלחה

עוד דבר מי שרוצה להתכונן לרובוט ולדעת יותר על תוכנת MT4 התוכנה שעליה עובד הרובוט.

לכתבה על רובוטים למסחר:

שכחתי לומר לא צריך להיות מתמטיקאי צריך רצון ידע במסחר אימון והכשרה מתאימה. דרך אגב תמיד אפשר לשלם למתמטיקאי כסף.

כן. יש לי הכשרה בענף המחשבים.(ניסיון של 7 שנים)


שוב בהצלחה:)

חשוב לדעת הקישור למעקב אחרי הרובוט לא תמיד עובד בגלל תקלות באתר שמפרסם את התוצאות.(אין לי קשר לאתר, מעבר לפרסום התוצאות ע"י הרובוט באופן אוטומטי)

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

הרובוט שעושה את העבודה במקומי


אפשר להשאיר תגובות:
מספר שאלות ששואלים אותי
ש: האם הרובוט עובד לבד?

ת: כן הרובוט עושה את כל העבודה לך נשאר רק לעקוב ולפקח שהרובוט לא הפסיק לעבוד בשבילך.

ש: הרובוט תמיד מרוויח?

ת: לא, כמו כל סוחר גם הרובוט מפסיד. השאלה עם בסוף חודש או שנה אנחנו ברווח או בהפסד.

ש: איפה קנית את הרובוט?

ת: כתבתי קוד שהתוכנת מסחר פועלת על פי הוראות מובנות שלי. קוראים לזה EA בקיצור או רובוט כי הEA עושה את העבודה במקומך. (לא קניתי עד היום יצרתי 13 EA טובים) כמובן שיש חיסרון לכל EA.

ש: למה דווקא הEA הזה אתה מפרסם מבין 12 האחרים?

ת: אחרי ניסיון של כתיבת הרבה רובוטים כולל הרבה כישלונות. החלטתי לכתוב רובוט סולידי שיעשה רווחים בצורה הגיונית בלי חזירות.(תוצאה רובוט יציב עם מעל 72% הצלחה).

קדימה תשאלו כל שאלה.
בקרוב אני שולח לחברים שרשומים בתיבת הרשמה למעלה מצד שמאל את הרובוט לניסיון!
כולל הדרכה איך להתקין אותו ואיך לפקח על הפעולות שלו.
מציין שהפיקוח הוא למטרה אחת בלבד לשמור עליו עובד. ולא צריך שום ידע או השכלה.
נצלו את ההזדמנות ותרשמו!!


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום חמישי, 8 באוקטובר 2009

מסחר אוטומטי



Share Share

חשוב שתדעו שיש מסחר אוטומטי בכל שוק. דוגמא: נסד"ק, סחורות, בורסה הישראלית, מט"ח וכ'..

דבר נוסף שכדי לדעת זה שכל המוסדיים משתמשים בכלים חצי אוטומטים ואוטומטים. כדי להרוויח ולעבוד בצורה יותר יעילה.
הם מפתחים כלים לפי אסטרטגיות וכלים שמבצעים הרבה מטלות במקביל דבר שבלתי אפשרי לאדם. ולתמיכה בכל זה יש להם עמלות מאוד נמוכות. מה שמאפשר להם ליצור כלים שמרוויחים סכום זעום כפול 100,000.

דוגמא: כל סוחר מעוף מכיר את אסטרטגית הקופסא. בתאוריה זה כסף בטוח. ממש לאסוף כסף מהרצפה. בפועל סוחר ידני צריך ממש להתאמץ כדי להשיג קופסא. מערכת אוטומטית מאתרת הזדמנויות וקונה באלפים ויותר.(אסטרטגית בשוק המעו"ף)

הכלים המוסדיים עולים הרבה כסף והם לשימוש החברה עצמה. ממש לא ניתן לקבל מכשיר כזה לשימוש פרטי. בנוסף הם דורשים חיבור מיוחד לברוקר ועמלות נמוכות.

טוב מי שיש לו את כל מה שכתבתי בשורה למעלה לא חייב להמשיך לקרוא כי הוא עובד כמו המוסדיים!!

מי שלא סוחר מוסדי כדי לו להשתמש בכלים שיצמצמו את הפער בנו למוסדיים.
אל תאמינו לכל קורס או הצעה שיציעו לכם שמבטחים לכם שאתם מקבלים כלים כמו של המוסדיים למורות שאתם סוחרים מתחילים עם כיס קטן.

טיפ 1: כדי לנטרל את ההצעות האלה מומלץ לבקש לנסות, לבקש אחריות וכ'... (אם זה עושה כסף זה שווה).
תבינו עם תלמדו את שיטות השקעה וניהול כספים ופסיכולוגית השוק. אני מאמין שבסוף תיצרו רווחים. אבל לא בגלל הכלים שמציעים לכם או המכשירים האוטומטים.

אני מאמין שכולם יגידו לכם שבהתחלה לא תרוויחו אבל עם הזמן אתם תדעו איך לעשות כסף בעזרת הלימודים שלהם או בעזרת הכלים שלהם.


אני מרוויח כסף מרובוט שקניתי ממליץ לך וגם אתה קונה. אני מרוויח אתה מפסיד מדוע?
הרובוט שלי ושלך אותו דבר עושה אותן עסקאות.

1. אני מפעיל את הרובוט מתחילת השנה אני סומך על הרובוט שלי. אתה מצטרף עכשיו מיד רוצה לעשות כסף ושמח שנפל בידך לעשות כסף בלי מאמץ.
מה באמת קורה. אתה מפעיל את הרובוט שלך לפני שבוע. ועכשיו הרובוט מפסיד 2 עסקאות רצופות גרם לך להפסד של 15% מהתיק שלך. כי אתה השקעת בסכום קטן אני פתחתי חשבון גדול יותר גם באתחלה אם היו הפסדים זה היה פחות מ5% מהתיק שלי זה לא ממש הזיז לי.

2. אתה מיד חושב שהרובוט בטח לא טוב. ואולי הוא לא באמת עושה כסף. מיד חושב בשביל כסף צריך לעבוד איזה טיפש אני חשבתי שאני יעשה כסף בקלות. אני לעומת זאת ניסיתי את הרובוט בדמו כמה זמן שרציתי אני סומך ויודע מה החסרונות שלו ומבין גם את השלכות של הפסדים ויודע כי כבר ניסיתי את הרובוט שהוא יחזיר את ההפסדים ויטפס למעלה ויביא עוד רווחים.

3. אתה נוטש את הרעיון ואני ממשיך להרוויח. חבל!!!

לכן מומלץ לבקש לפני שעושים עסקאות על כסף אמיתי לנסות בדמו עד שתהיו בטוחים.

היתרונות במסחר אוטומטי:
1. לא צריך ידע - רק ניסיון עם הרובוט והמערכת עצמה.
2. לא צריך להיות מול המסך - כי הרובוט עוקב אחרי השוק.
3. ביצוע עסקאות גם שאתה בעבודה או בפעילות אחרת - כי הרובוט עושה לך את העבודה.
4. אין את המרכיב הפסיכולוגי בעסקה - הרובוט קונה ועושה אותן פעולות גם אחרי רווח והפסד.
5. השקעה עם רובוט זה סוג של הכנסה פסיבית - כמובן בתנאי שהרובוט מרוויח.

חסרונות במסחר אוטומטי:
1. האסטרטגיה לא עובדת יותר.
2. צריך לכוון את הרובוט ולהתאים אותו לתנודות וכדומה.
3. הרובוט עדיין גולם ומבצע פקודות בנויות בלי שיקול דעת.

כמובן שיש עוד הרבה היתרונות וחסרונות.
השיטה להתמודד עם החסרונות ולמזער את האפקט שלהם זה לעבוד מול חברה שמעדכנת את הרובוט ושולחת לך הודעות ועדכונים ותומר לך מתי הרובוט סיים את חייו.(לא ירוויח יותר)
לא לקנות רובוט מחברה שיש לה מערכת מסחר - כי האינטרס שלה שהרובוט יעשה הרבה פעולות כי כך היא מרוויחה.

----------------
זהו בקרוב כתבת המשך למסחר אוטומטי.

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.