‏הצגת רשומות עם תוויות ניהול סיכונים. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות ניהול סיכונים. הצג את כל הרשומות

יום רביעי, 25 בינואר 2012

רובוט מט"ח וניהול סיכונים

מדובר על רובוט אוטמטי המבוסס על אסטרטגיה של איציק מהקבוצה הבפיסבוק. החלטתי לרשום את האסטרטגיה בגלל הפשטות ההיגיון ומכוון שקשה לסחור בשיטה הזאת בגלל זמן המסחר, זמן העסקה. בקיצור דורש עצבים של ברזל וסבלנות של פיל!

מה שאין לכל סוחר. ושכחתי לומר הרבה זמן לתרגול ואמונה. בקיצור אין הרבה אנשים שמסוגלים לבצע את האסטרטגיה הזאת ולהיות רווחים. למרות הפשטות של השיטה. (אפילו גאונות נסתרת)

הרובוט האוטומטי סוחר לבד, מנהל סיכונים לבד, סורק את השוק לבד, ומוצא רעיונות לעסקאות לבד, הרובוט גם מכניס סטופלוס לבד. בקיצור הרובוט מטח האוטומטי שאני מחלק לחברים בבלוג בחינם. הוא סובלני, לא מתרגש מהרבה הפסדים וצובר רווחים יפים!
אל תשכחו שהדברים הטובים נמצאים בפשטות סובלנות והתמדה. זה מה שמיצגת  האסטרטגיה הזאת.

כמובן שהוספתי כמה פלטרים ורעיונות כדי ליעל את השיטה. דבר שאפשר רק במחקר סטטיסטי ובדיקות חוזרות על נתוני העבר.



האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום רביעי, 27 ביולי 2011

חלק 2 Wema ניהול עסקה.

אסטרטגיה Wema מבוססת מגמה יחודית שלי. נכנסים רק עם המגמה ובסיום תיקון טכני עם SL קצר.

חלק 2: ניהול עסקה.

חלק 2: מתמקד בניהול עסקה לפי סטוחסטיק ומאפשר לקחת מקסימום מהגל במטרה לנהל SL בשיטתיות.
השיטה מאפשרת לנהל עצירת הפסד לא רק לאסטרטגיה שלי, אלה לכל סוחר.
בנוסף תראו הדגמה בדמו לעסקה + ניהול. (העסקאות הכושלות 40פיפס בממוצע כל אחת כפול 3 שווה 120 פיפס והעסקה המוצלחת נותת 240 פיפס סיכום 240-120= 120פיפס רווח)




האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

יום שבת, 6 במרץ 2010

הסוד במסחר במט"ח


המט"ח או כל השקעה זה לא הימורים - אלה אם אתה מהמר. זה תלוי באדם.

אימון נכון בדמו עוזר למשקיע המתחיל.

תפתח חשבון בסכום שבאמת תוכל לפתוח ו100$ זה לא הסכום. הסכום צריך להיות מתאים לכיס שלך. שזה לא יכאב אם תפסיד, אבל עדיין זה צריך להיות מספיק.

אם תפסיד ולא תמשיך במסלול של השקעות. כי תומר שזאת עבודה בעניים או שזה הימורים וכ.... (אתה בבעיה).
המסחר זה משחק לטווח ארוך. אסור להישבר וצריך להיות עקביים. צריך להבין שיש הפסדים ולא חייבים להיות עם 80% הצלחה. גם אם 30% הצלחה וניהול כספי נכון אתה יכול לעשות הרבה כסף.

עכשיו השקעה שלך בדמו צריכה להיות בתאם אם פתחת חשבון 1000$ בדמו או באמיתי אסור לך להשקיע יותר מדולר לנקודה וגם דולר לנקודה זה הרבה. כי אם עשית 100 נקודות בחודש הרווחת 100 דולר שזה 10% מהכסף שלך שזה הרבה זה 120% בשנה לפחות דבר לא רציונאלי.

יש אנשים שמרווחים 200 נקודות בממוצע בחודש מיצרים הכנסה יפה של 2000 דולר ויותר דוגמה 10 דולר לנקודה.

אבל הם לא סוחרים עם 1000$ בחשבון.

שכחתי לומר בדולר לנקודה - אם הפסדת 100 נקודות הפסדת 100 דולר, הרי יש לך 1000 דולר בחשבון.

אני יספר לכם מה שכולם לא מבינים. כתבתי לכם איך באמת עושים כסף במט"ח. אתם לא ממש הבנתם.

סוחר גדול בשם ווידי אמר:

10% מהדרך לעשות כסף בבורסה. זה הבחירה מתי להיכנס ומתי לצאת.(זה כמעט לא משנה מתי תקנה או תמכור)

30% זה ניהול כספי מה שרשמתי לך עד עכשיו.(היחס בין הכסף שיש לך ולמה שאתה עושה במסחר, וניהול הסיכונים שלך)

60% הבנת פסכולוגית המסחר של השוק.

מה שרשמתי מתאים לכל שוק מניות, סחורות מט"ח ואופציות וכ'...

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך