יום שלישי, 22 במרץ 2011

רובוט מסחר במט"ח חינם



הרובוט הנ"ל מחולק בחינם בבלוג שלי ובקבוצה בפיסבוק. הרובוט עובד לפי אסטרטגיה שפרסם איציק בקבוצה בפיסבוק http://www.forexmaster.co.il/ma_cross.html

אני כתבתי אותו והחלטתי לתת אותו בלי תמורה למען כל החברים בבלוג ובפיסבוק.
גילוי נאות הרובוט לא עבר אופטימזציה וזוהי גרסה ראשונה מציין שבעתיד אני ישפר את הקוד. כולל SL חכם ולא רק עוקב. ואני אשלח לכם שוב אותו בחינם ללא תמורה.

כרגע כל אחד יכול לבצע אופטימזציה ולנסות כול מיני ערכים וצמדי מטבעות. ולפרסם תוצאות טובות אם עליתם על משהו.

בעבר אמרתי ש10 % זה האסטרטגיה. הניהול כספי זה 30% ופסיכולוגיה זה 60%.

קיבלתם הכל נשאר לכם רק לטפל בניהול הכספי הנכון ולקבוע ממוצעים מתאימים.

בהצלחה. ולא לשכוח לשתף בתוצאות.

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שלמרות כל התוכנות והרובוטים אשר אפשר לסחור בעזרתם במט"ח, מסחר במט"ח הוא יותר מסובך משאר אפשרויות המסחר (מסחר באופציות, מניות וכו') ולכן חשוב מאוד לעשות קורס מסחר במטח לפני שמתחילים לנסות ולסחור באופן עצמאי.
    קורס מסחר במט"ח יתן למשתתפים בו כלים אשר יעזרו להם להבין טוב יותר את שוק המטבעות הבינלאומי. אני חושב שרק בעזרת הקורס שאותו לקחתי הצלחתי באמת להתחיל להרוויח.
    כשהתחלתי לסחור באופן עצמאי הייתי בהפסד קטן כי לא באמת הבנתי מה אני עושה, אבל לאחר הקורס שהתחלתי להבין את כל עניין שוק המטבעות הבינלאומי התחלתי באמת להרוויח.

    השבמחק