יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

קווים של תקווה

GBPNZD 1

אני מכיר אנשים שאומרים שהניתוח הטכני לא שווה וזה אשליה וכ'......
שכחתי ... הקווים בטח כולם מסמנים באותו מקום.
עוד משהו יש כאלה שאומרים שמרוב הרבה קווים הגרף שלך נראה כמו צלחת ספגטי : )

כל בנאדם הוא אישיות בפני עצמה וכל אחד יש לו עולם משלו, לכן כול אחד הגרפים שלו נראים אחרת.

מיתוס נוסף ששמעתי בין הסוחרים שלא ממש מבינים בניתוח טכני -
הם אומרים מה אתה צריך לראות את הגרף משנת 2008 אני צריך לראות גרף של היום מקסימום שבוע.

תרשו לי להראות לכם רק חלק משיטות הסימון קווים. תאמינו לי יש הרבה מאוד דרכים לשים קווים.

GBPNZD 1: מתוך הניתוח ששלחתי לחברים.

אפשר לראות איך השוק מגיע ונעצר בדיוק על הקו. איך זה קורה.
פשוט זה קו התנגדות לפי התמונה GBPNZD 2 בגרף יומי.


אפשר לראות שלא סתם סימנתי את הקו האדום.

דוגמא שניה: GBPUSD


כן גם כאן שלחתי לכם ניתוח. הגרף פרץ למטה וחזר בתיקון ונעצר בדיוק בקו שלי 1.6227
כאן אני יגלה לכם סוד סימנתי את הקווים האלה לפי הגרף חודשי משנת 1993.

כן הקווים עדין עובדים מ 1993. תראו בעצמכם בתמונה

מספר שיטות להשיג קווים חזקים:(דברים שלא סיפרו לכם)

1. מחזור גבוה מסמן כניסה של הרבה כסף (לא עובד במט"ח)
2. הסתכלות על הגרפים במספר חלונות זמן לתקופות ארוכות.
3. נר גדול אחרי ירידה או עליה מסמן עוצמה ונקודה שיכולה ליצור קו תמיכה או התנגדות.
4. קווים אלכסוניים פחות חזקים מקווים אופקיים.
5. תמיכה על ממוצע נע שכיח כגון 50,100,200 לכל סוג ניר ערך יש ממוצעים שרוב הסוחרים משתמשים.
6. התלכדות של מספר אינדיקטורים על נקודה יוצרים קו חזק.
7. קו 50% מהגל שכמובן זה יחס פיבונאצ'י.
8. קווי תמיכה של פיבונאצ'י שמתלכדים בקווי התנגדות ותמיכה.(שלחתי לכם דוגמאות לכך)

הדבר הכי חשוב מכל הדרכים לסמן קווים - זה לדעת איך לנצל את זה לטובתך

דוגמא:
1. להכנס לעסקה בפריצה.
2. יציאה מעסקה בהתקרבות לקו.
3. הוספת השקעה ככול שפורצים או להוריד תלוי בכיוון השקעה.
4. לא להכנס לעסקה כי אנחנו בתנועה קצרה דישדוש וכ'...


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה